Het lijkt nog zo ver weg, maar het aftellen is toch echt begonnen. Over precies 100 dagen vieren we met een feestelijke receptie en gezellige reünie officieel het 100-jarige bestaan van S.V. Heythuysen. Honderd jaar voetbal in Heythuysen!

En of dat nog niet genoeg is vieren we ook het 30-jarig bestaan van G-voetbal bij onze vereniging.

Maar dat is slechts het begin van wat er nog allemaal komen gaat. De Jubileumcommissie is achter de schermen druk bezig met een mooi feestprogramma. Voor elk wat wils. Met en door de vereniging!

Je gaat er de komende tijd veel over horen en lezen. Op deze website, via onze social media kanalen en hopelijk ook op de club. Want dat is natuurlijk waar we met z’n allen het meeste naar verlangen. Weer gewoon naar de club kunnen voor een training, wedstrijd, hapje en een drankje met vrienden.

Bekijk het programma van de Jubileumcommissie en meld je alvast aan voor deelname aan de receptie & reünie op zaterdag 23 april!

Tot snel!