Feest bij S.V. Heythuysen!

In 2022 viert S.V. Heythuysen feest. Dan bestaat onze vereniging 100 jaar! Gelijktijdig met deze mooie mijlpaal vieren we 30 jaar G-voetbal bij S.V. Heythuysen.

Dat kunnen we niet zonder een feestje voorbij laten gaan. En dat doen we dus ook niet. Met de jubileumcommissie als trekker maakt de hele vereniging zich op voor een mooi feestprogramma.

Jij bent toch zeker ook van de partij?

Zaterdag 23 april

Jubileumavond
Receptie & Reünie

We trappen af met een feestelijke receptie. Aansluitend hopen we vele (oud)leden te mogen begroeten tijdens de reünie. Ook mogen we genieten van een mooie foto-expositie en zal de gemaakte documentaire voor het eerst worden getoond.

LET OP: vanwege het grote aantal aanmeldingen is deze jubileumavond verplaatst naar:

Cultuurpodium De Bombardon
St. Antoniusstraat 2
Heythuysen.

Vrijdag 20 mei

Return of the Legends

The Legends Return

Vrijdag 10 juni

Party Night
Be Part Events

In samenwerking met S.V. Heythuysen organiseert BE PART EVENTS een knaller van een feestavond voor alle jongeren uit Heythuysen en omgeving.

Binnenkort meer info…

Zaterdag 11 juni

Jubileum
minivoetbal
toernooi

Op deze dag komen onze seniorenleden in actie. Samen met de spelers van de JO-19 gaan zij de sportieve strijd aan tijdens een minivoetbaltoernooi. Met buurten, bedrijven, verenigingen, vriendengroepen. Begin maar vast met trainen!

Zaterdag 11 juni

Knal Feestavond
voor het hele dorp

Zaterdag 11 juni organiseren we een KNALLER van een feestavond. Voor jong én oud.
Voor het hele dorp. Iedereen is welkom!

Zondag 12 juni

Special 4 YOU party
30 jaar G-voetbal

Op deze dag staat het G-voetbal in het zonnetje en vieren we 30 jaar G-voetbal in Heythuysen. Met medewerking van een DJ en diverse artiesten. Iedereen is welkom.

Zondag 12 juni

Sport- en spellenmiddag
jeugdleden

Voor onze eigen jeugdleden organiseren we deze dag een spellenparcours en tal van voetbalspellen.
Van mini’s tot en met JO-17.