Informatiepagina Speler van de Week2023-12-16T09:55:27+01:00

Speler van de Week

Het is al jaren een goed gebruik bij de thuiswedstrijden van Heythuysen 1:
DE SPELER VAN DE WEEK.

Een jonge speler die in volle uitrusting de aftrap verricht en het doel van de tegenstander belaagt. Daarbij gevolgd door een ouder die met de camera in de aanslag alles voor het nageslacht vastlegt. Een onvergetelijke ervaring voor een speler die zijn uiterste best doet tijdens de training en in de wedstrijd.

Deze pagina bevat informatie over de speler van de week. Wat kan en mag de speler verwachten? Wat wordt van de leiders, teamgenootjes en de ouders verwacht?

Vragen?

Heb je na het lezen van deze informatie nog vragen? Stuur een mail naar pr@svheythuysen.nl

Programma op zondag

Het programma van de Speler van de Week ziet er als volgt uit:

• De speler van de week en de ouders/verzorgers worden om 13.15 uur verwacht in de kantine van onze accommodatie. Hier worden zij ontvangen met een kopje koffie.
  • Om 13.30 uur voegt de speler van de week zich bij het eerste elftal om zich om te kleden. Voor een speciaal Speler van de Week shirt wordt gezorgd door de voetbalclub. De speler zelf dient een witte voetbalbroek en blauwe sokken mee te nemen.
  • Na het omkleden en de wedstrijdbespreking, mag de speler van de week samen met de spelers van het eerste elftal deelnemen aan de warming-up.
  • Omstreeks 14.00 uur worden ook de overige teamgenootjes verwacht. Op dat moment is ook een of meerdere leiders van het team aanwezig om de teamgenootjes op te vangen. Samen kunnen zij de speler van de week aanmoedigen bij het warmlopen.
  • Om 14.30 uur verricht de speler van de week de officiële aftrap en dribbelt hij/zij richting de keeper van de tegenstander om, natuurlijk, te scoren en hiermee de jongens van Heitse 1 de weg te wijzen.
  • Tijdens de eerste helft verzorgen de leiders met de spelertjes de verkoop van lootjes aan het publiek. De trekking vindt plaats tijdens de rust (15.15 – 15.30 uur).
  • Tijdens de rust wordt een echte oorkonde uitgereikt aan de speler van de week. Een mooie herinnering voor eeuwig!

Hierna zijn de ‘officiële’ activiteiten rond de Speler van de Week afgerond.

Spelers, leiders, ouders, opa’s en oma’s zijn uiteraard van harte uitgenodigd om te blijven en om er een gezellige, sportieve middag van te maken.

FAQ’s

Voor de ouders: moet mijn kind de hele middag aanwezig zijn?2021-07-10T17:31:34+01:00

Nee, dat hoeft niet. Het belangrijkste gedeelte rond de speler van de week vindt plaats tussen 14.00 – 15.30 uur. Uiteraard is het leuk voor de speler van de week om er samen met de teamgenootjes en de ouders nog een gezellige middag van te maken.

Wat gebeurt er als de wedstrijd wordt afgelast of verplaatst?2021-07-10T17:32:13+01:00

Indien de wedstrijd wordt afgelast of verplaatst, dan ‘verhuist’ de Speler van de Week mee naar de nieuwe datum waarop de betreffende wedstrijd wordt gespeeld of ingehaald.

Hoe laat moet de speler van de week aanwezig zijn?2021-07-10T17:32:45+01:00

De speler van de week wordt samen met ouders/verzorgers om 13.15 uur verwacht in de kantine van onze vereniging.

Hoe laat moeten de leiders aanwezig zijn?2021-07-10T17:33:31+01:00

De leiders van het team worden verwacht rond 13.45 uur. Zij dienen de teamgenootjes op te vangen die rond 14.00 uur arriveren.

Hoe laat moeten de teamgenootjes aanwezig zijn?2021-07-10T17:34:05+01:00

De teamgenootjes van de speler van de week worden om 14.00 uur verwacht in de kantine van onze vereniging. Zij worden daar opgevangen door de leider(s) van het team.

Ga naar de bovenkant