Feestmiddag G-voetbal

Special 4 YOU party

Zondagmiddag 12 juni is ook een bijzondere dag voor het G-voetbal. Dan vieren we op grootse wijze dat G-voetbal al 30 jaar een vast onderdeel is van onze vereniging. Daar zijn we trots op!

Deze feestmiddag is in het bijzonder bedoeld voor iedereen die betrokken is bij het G-voetbal. Van spelers en leiders tot en met zorginstellingen, dagbestedingen en opvangcentra die dagelijks onze spelers begeleiden.

Deze Special 4 You Party zit bommetjevol met artiesten en DJ’s. Waaronder enkele grote namen….

Kom jij ook naar onze
Special 4 YOU
Party?

Om dit geweldige feest goed te kunnen organiseren, weten wij graag hoeveel gasten wij mogen verwachten. Meld je daarom nu aan. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Ik ben *

De artiesten

Special DJ’s Roy en Don

DJ Roy is een van de voetballers bij SV Heythuysen en werkzaam bij PSW-Genegenterhof. Roy heeft al menig feest bij SV Heythuysen, PSW en andere locaties met zijn muziek tot een feestlocatie weten om te toveren. DJ Don, bewoner bij PSW-Heythuysen, is de tweede DJ die deze dag akte van préséance zal geven. Je kunt Don kennen van menig feest en de kermis van Heel.

Brassbende Sjerum

Een muziekgezelschap opgericht in 2014 in Baexem. Deze formatie is voornamelijk actief in de vasteloavend periode en zijn dan ook te vinden in diverse zalen en pleinen in het Leudalse. Ook is deze groep de “hoesband” bij het rooj naaze bal in Baexem (carnavalsfeest voor mensen met een beperking). Hun muziek zal de feeststemming zeker verhogen.

Rianne en Mirte

Dit duo bestaat uit Rianne Seuren (Neer) & Mirte Thissen (Heythuysen) Zij zijn geen onbekende in midden-Limburg. Je kunt ze kennen van de halve finale LVK 2020 met I love ALAAF. Zo zijn zo ook een vaste gast op het befaamde rooj naaze bal en het Pleinfestein in Leudal.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacy Policy.

Toeter Thijs & Thomas

Geheel in stijl brengen zij samen bekende schlagers en Wies’n-hits ten gehore. Thomas op zang en Der Alphornzauberer op -hoe kan het ook anders- zijn Alpenhoorn!

Als duo hebben ze al vele feesten van naam en faam aangedaan, waaronder een optreden op Das Grosse Coen und Sander Fest in de Heineken Music hall!

Patrick Gerets

Patrick Gerets (1983) uit Swalmen zingt vooral levensliederen en feestliedjes. Met een stem die lijkt op die van Frans Bauer wordt hij ook wel de Nachtegaal van de Kapel genoemd. Gerets was de hofzanger van de vastelaovesvereiniging Koelbertus. In 2002 speelde hij de rol van commandant van de stadswacht in Schinderhannes van Emile Seipgens.

Patrick Gerets nam meerdere keren deel aan de Liedjeswedstrijd van SVV D’n Uul. Zo bracht hij de Uulesjlager van 1997, Oet de waeg, aan de kantj, op zijn naam.
In 2006 bereikte Gerets met Limburg oppe kop de halve finale van het Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer.

Gerets laat zich soms door de Boerkes Bloe Bend begeleiden.

In 2011 was hij een van de finalisten in de wedstrijd Dao zit meziek in. Patrick Gerets bereikte met Vastelaovesglaas opnieuw de halve finale van het Limburgs Vastelaovesleedjes Konkoer 2013. Met ’t Ganse jaor vastelaovend bereikte hij ook de halve finale van het LVK 2016.

Sjpringlaevend

Sjpringlaevend is een feestduo bestaande uit Dwayne Horbag en Sianne Vissers, dat Gulpen en Neer vertegenwoordigt. Bekend van diverse grote Limburgse podia, zoals het ‘Auw wieverbal’ in Valkenburg (ca. 7.000 bezoekers), ‘Aod op nuj’ in Heerlen (ca. 7.500 bezoekers) ‘De 11e van de 11e’ in Maastricht (meer dan 20.000 bezoekers) en de LVK finale.

Verder waren ze o.a. te gast bij de ‘Groeëte Gulpener Vastelaoves Finale’, de Sjolefestatie in Roermond en ’t Kanón van ’t Balkón in Sittard.

Uiteraard heeft Sjpringlaevend in de gehele provincie menige zaal, groot en klein, op de kop gezet.

Marleen Rutten

Marleen Rutten is een jonge, frisse en getalenteerde zangeres die er bij elk optreden een feestje van wil maken.

Na haar deelname aan “Dao zit Meziek in” is het snel gegaan met de carrière van Marleen Rutten. Tijdens het programma toonde Marleen al aan dat ze heel leergierig was en onderging een metamorfose, zowel in zang als in de manier waarop zij zich presenteerde aan het publiek.

Inmiddels heeft Marleen een leuk eigen Limburgs repertoire opgebouwd en zingt ze daarnaast ook Duitse schlagers. Het aantal optredens neemt snel toe en Marleen is inmiddels een graag geziene Limburgse artiest.

Special DJ’s Roy en Don