Return of the Legends

Onder de naam ‘The Return of the Legends’ spelen vier oud-teams op vrijdag 20 mei onderlinge reünie-wedstrijden. Dan betreden de matadoren van weleer opnieuw de groene mat van ons mooie sportpark. Is de magie nog aanwezig? Gaan we snelle acties en vlotte dribbels zien?

We gaan het allemaal meemaken.

Bij de samenstelling van de teams is hier een daar een beetje creativiteit nodig geweest om teams compleet te krijgen. Maar dat mag de pret niet drukken!

Vrijdag 20 mei

Aanvang:
19.00 uur

Derde helft

Aansluitend maken we er een gezellige derde helft van. Met natuurlijk een drankje, hapjes en een DJ!

Iedereen is welkom! Breng je partner mee.

Team 1

A-jeugd, bereikte promotie naar de Hoofdklasse A-jeugd

Wesley Caris, Tim Schroyen, Stefan Heuijerjans, Bjorn Tielen, Rob Vaes, Jurre Quicken, Koen Stoop, Roy Peskens, Dirk Peskens, Guus van Dalen, Luuk Deckers, Merijn Swinkels, Paul Suntjens, Lex van de Schoor, Kevin Steer, Nick Meerts, Ruben Vos, Wouter Willemse, Jim Diesch, Joep Verschueren, Mark Driessen, Rik Nelissen.

Staf: Jurgen Geurts (trainer), Jos Verbruggen (leider), Maarten Peskens (grensrechter).

Team 2

Eerste elftal dat onder leiding van trainer Jurgen Geurts is gepromoveerd naar de 4e klasse na promotiewedstrijden in Maasbracht,

Martin Schreurs, Sacha vd Ven, Sjoerd vd Heuvel, Leon Peeters, Stefan Peeters, Arjan Hanssen, Roel Luijten, Nico Theunissen, Luc Boonen, Bas Verlinden, Joris Driessen, Remco Ouwerkerk, Wil Hebben, Teun Hebben, Joep Corbey, Antwan Stakenborg, Pascal Sturme.

Staf: Peet Kanders (leider), Rik Reuvers (grensrechter), Paul Ramakers (keeperstrainer).

Team 3

Eerste elftal, omstreeks 1991

William v.d. Kop, Robert Hermanns, Paul Vestjens, Fred Everts, Bas Backus, Marco Timmermans, Lau Kanders, Louis Beek, Paul Beek, Gerben Kierkels, Emiel Dings, John Moors, Peter Schroen, Rob Kiggen, Hubert Beek, Thei Goertz, Guido Vestjens, Joerg Grossman, John Vestjens, Henri Joosten, Andy Boyen, Dennis Brouwers, Ramon Geerards.

Staf: Wim Slangen (trainer), Ger Cillekens (leider), Jean Keulen (verzorger).

Team 4

Second, kampioensjaar 2009

Mike Reijnders, Rik Sarton, Sven Henderickx, Jeroen Driessen, Bart Overmans, Menno Obbema, Tom Lodewijks, Sjoerd Evers, Ruud Zegveld, Maarten Reuvers, Koen Stakenborg, René Orbon, Peter van Hees, Mitchel Snijkers, Joey Kluskens, Lars Frenken, Rens Seunis, Tim Cillekens, Geert Dings.

Staf: Baer Reuvers (trainer), Henk Houtakkers (grensrechter).