In juni hebben we alle jeugdleden en hun ouders in het kader van de Bouwsteen Jeugd gevraagd een enqûete in te vullen. Daarop hebben we zoals al eerder met jullie gedeeld veel reacties gehad.

Er waren bovendien maar liefst 31 leden die hebben aangegeven dat zij bereid zijn om in een persoonlijke gesprek verder te praten over de vraagstelling in de enquête. Uit praktisch oogpunt willen wij dit nu concreet vormgeven door een tweetal avonden te organiseren, waarvoor we specifiek deze groep leden willen uitnodigen. Zij krijgen daartoe een persoonlijke uitnodiging via de email en/of Whatsapp.

Om de groep qua omvang enigszins gelijk te houden, zal de persoonlijke uitnodiging op een van beide datums zijn. Het zou fijn zijn als je op die betreffende datum wilt/kunt komen. Mocht de andere datum beter uitkomen, dan kun je eventueel ook daarvoor kiezen.

Alle andere leden/ouders, die alsnog hun inbreng zouden willen leveren, zijn uiteraard ook van harte welkom. Vandaar dat we dit bericht ook op de website plaatsen en verspreiden via de community.

Geef je a.u.b. dan wel op via onderstaand antwoordformulier. Dit geldt overigens ook voor de leden die bij de beantwoording van de enquête al hadden opgegeven.

Onder de aanwezige leden zullen we – zoals eerder beloofd – een drietal EURO2024 voetballen verloten.

Het doel van beide avonden is om de uitkomsten van de enquête samen door te spreken en verder uit te diepen. Zo krijgen we een goed beeld van de wensen en behoefte van onze jeugdleden en/of hun ouders als het gaat om het jeugdbeleid binnen de club.

De invulling van de avond ziet er globaal als volgt uit:

• 19.45 uur aanvang en welkom
  • 19.55 presentatie resultaten enquête
  • 20.15 open discussie/feedback
  • 20.45 afronding en conclusie
  • 21.00 einde bijeenkomst

Plaats: kantine SV Heythuysen

Datum 1: woensdag 18 september – 19.45 uur
Datum 2: dinsdag 24 september 2024 – 19.45 uur

Wij hopen op een grote opkomst en daarmee op een vruchtbare bijeenkomst!

Ivo Franssen en Rick Schiffelers
Bouwsteen Jeugd

Meld je hier aan

Op welke datum kun jij aanwezig zijn? *