HOERA!!!!

GEFELICITEERD!

Jij bent de nieuwe Speler van de Week!

Van harte gefeliciteerd met je verkiezing als Speler van de Week bij voetbalvereniging S.V. Heythuysen.

Graag willen wij aan iedereen laten weten wie onze Speler van de Week is. Daarom stellen wij aan jou 18 vragen. Vul ze snel in, samen met je ouders of verzorgers. Van de antwoorden maken wij een mooi nieuwsartikel op de website van onze vereniging.

Als je alle vragen hebt ingevuld mag je ook nog een mooie, sportieve foto van jezelf uploaden. Dan kunnen we iedereen binnen én buiten onze vereniging laten weten wie onze nieuwe Speler van de Week is.

Start hier met de vragen

Jouw foto

Onderstaand mag je een foto uploaden van de Speler van de Week. Zorg s.v.p. voor een duidelijke foto van voldoende kwaliteit.

TIP: maak een goede digitale foto met je smartphone. Gewenste resolutie minimaal 1920 x 1280 pixels.

De foto mag maximaal 5 Mb van omvang zijn.

Toestemming

Voor het publiceren van een nieuwsitem over de Speler van de Week op de website van de voetbalclub en het plaatsen van een bericht op social media is toestemming van de ouders/verzorgers vereist. U kunt onderstaand toestemming geven.

2e ouder/verzorger is optioneel

Ik stem ermee in dat deze website mijn gegevens opslaat voor het afhandelen van mijn vraag of verzoek. Meer weten? Lees dan ons privacy protocol.

Akkoordverklaring *