Op zaterdag 11 juni a.s. organiseert onze jubilerende vereniging een beregezellig minivoetbaltoernooi. Onder de naam Jubileumtoernooi gaan vriendenteams, buurtverenigingen en bedrijventeams de sportieve strijd met elkaar aan. Op miniveldjes in een 5 tegen 5 bezetting.

Het toernooi start om 15.00 uur en loopt naadloos over in een knaller van een feestavond. Met optredens van diverse artiesten. Een hoog gehalte van ‘hie blief ich plekke’.

Doe mee!

Jij doet natuurlijk ook mee. Raap je vrienden bij elkaar en meld je aan. Je gaat er geen spijt van krijgen.

Maar natuurlijk kun je ook met je collega’s van je werk deelnemen. Dat willen we wel eens zien, of jij en je collega’s een balletje tussen de palen krijgen.

Download onderstaand de Speciale Jubileumtoernooi-flyer en hang ‘m op het prikbord of de koffieautomaat op je werk. Vraag dan gelijktijdig aan je baas of hij jullie outfit sponsort. Dan kunnen jullie ook nog een beetje reclame maken.

Online aanmelden

Aanmelden kan gemakkelijk online via deze website. Kijk voor informatie én om aan te melden op onze speciale pagina over het Jubileumtoernooi.

Niet nodig en al direct inschrijven? Prima! Klik dan op onderstaande button.