In de afgelopen 30 jaar is het G-voetbal een volwaardig, niet meer weg te denken onderdeel van onze vereniging geworden. Toch kent het G-voetbal specifieke eigen kenmerken en bijbehorende vraagstukken.

Zo zijn de spelers van het G-voetbal afkomstig uit de hele regio Midden-Limburg. Deze spelers zijn veelal niet in het bezit van een rijbewijs en zijn voor het reizen afhankelijk van gehuurde busjes.

Het mag duidelijk zijn dat dit een kostbare aangelegenheid is, niet in de laatste plaats vanwege de hoge brandstofprijzen. Samen met UNIEK Sporten is het G-voetbal nu een crowdfunding-actie gestart.

Het doel van deze actie is om minimaal 3.000 euro op te halen waarmee het vervoer van onze 3 G-teams naar uitwedstrijden kan worden bekostigd. Met jouw donatie kun je het G-team dus letterlijk op weg helpen.

Bekijk de crowdfunding-pagina en maak een donatie. Je bent vrij om te bepalen welk bedrag je wilt doneren.

Namens de spelers en leiders van het G-voetbal op voorhand al hartelijk dank.