De Lievelings DJ’s van Je Zusje

Op zaterdag 11 en zondag 12 juni viert S.V. Heythuysen een grandioos Jubileumfeest. Voor heel Heythuysen en omgeving. Verdeeld over twee dagen treden dan vele artiesten op. In een serie nieuwsartikelen stellen we deze artiesten graag aan u voor. In dit artikel is het de beurt aan De Lievelings DJ’s van Je Zusje.

• Wat?
    Feestavond 100 jarig jubileum

• Wanneer?
    Zaterdag 11 juni

• Waar?
    Feesttent voetbalveld

• Hoe laat?
    20.00 – 01.00 uur

• Entree
    GRATIS

Uitverkochte clubs en omvergeblazen festivals; De Lievelings Dj’s van Je Zusje laten overal een spoor van vernieling achter. 60 minuten lang wordt het gaspedaal onverminderd ingetrapt en we weten allemaal dat je dan maar beter kunt instappen.

Hun remixes van Snelle, Antoon en Panic at the Disco vlogen de wereld over, en ook de eigen singles en clubplaten rollen met hoge snelheid van de band. Van hoofdstad tot polder, van costa tot bergtop en van mainstage tot huisfeest;

De Lievelings Dj’s Van Je Zusje blazen ze allemaal omver.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacy Policy.
Ik Accepteer