Heythuysen 3 heeft de uitmatch tegen RKVB 2 met 4-2 gewonnen. Tim Cillekens (waarvan een uit een pingel) en Sjoerd Evers scoorden beiden tweemaal. Het derde is bezig aan een serie. Dit was de derde overwinning op rij en men stijgt met superstip naar de vijfde plaats in de rangschikking.

De JO17-1 zegevierde thuis in de stromende regen met 3-1 over Wittenhorst JO17-2. De treffers kwamen op naam van Peek Habets (strafschop), Jan Daamen en Johnny Coenen. Door deze fraaie uitslag klimt de JO17-1 naar de 4e plaats in de ranglijst.
De JO15-1 behaalde haar derde competitiezege en schuift op naar de middenmoot. In de eerste helft scoorde Ryan Vaessen. Na de ranjapauze werd score door topscorer Luca Joris verdubbeld. In de slotfase scoorde Venray JO15-3 nog tegen, maar verder liet de JO15-1 het niet meer komen.
Het meisjesteam verloor uit met 9-1 van het sterke Sportclub Leeuwen MO12-1. Miena Coenen was trefzeker.
De JO11-2 leed een 2-0 uitverlies tegen RKVB JO11-1. De ploeg uit Baexem was efficiƫnter in de afwerking.
De JO10-1 verloor thuis met 19-5 van het nog ongeslagen MMC Weert JO10-1. Vinyo v.d. Broek (3x), Mex Gijsen (2x) en Dinand Bergmans (1x) troffen doel.
De JO8-1 versloeg thuis ruim FC Roerdalen JO8-2 met 12-4 door goals van Sten Reuvers (5x), Stijn Mattheeuwse (4x), Raf Ceelen (2x) en Teun Beckers (1x).

G-VOETBAL
Het tweede G-team speelde thuis tegen koploper SHH G1 een prima partij. Na een 2-2 ruststand wonnen de gasten uit Herten alsnog met 4-2. Rens Faassen scoorde en er was een own goal.
Het derde G-team speelde wederom een doelpuntrijke wedstrijd. Thuis werd er uiteindelijk met 16-5 van ZSV G1 verloren. De doelpuntenmakers waren Stijn Devos (2x), Stephan de Jong (1x) en Mohamed Ourrana (1x). Ook was er nog een eigen doelpunt. Gemiddeld worden er in de wedstrijden van de G3 maar liefst 21 treffers gemaakt.