De kantine van onze vereniging neemt een zéér belangrijke plek in binnen onze vereniging. Op de eerste plaats vanwege de sociale binding. Gezellig met vrienden of familieleden naar een wedstrijd kijken onder het genot van een drankje en een hapje. Of na een intensieve wedstrijd even lekker uitpuffen met je teamgenoten en daarbij de overwinning vieren of het verlies wegspoelen.

Daarnaast is de kantine een onmisbare bron van inkomsten voor de vereniging. Om de kantine draaiende te houden hebben we mankracht nodig. In de keuken en  achter de bar. Er is genoeg te doen, maar we hebben te weinig handjes.

De kantine is voor iedereen…maar ook van iedereen!

Meld je dus aan voor een of meerdere kantinediensten. Zodra je aanmelding is verwerkt, ontvang je een bevestiging per e-mail.

Bij voorbaat hartelijk dank namens de vereniging, maar ook namens alle leden, bezoekers en gasten die hierdoor kunnen blijven genieten van een gastvrij S.V. Heythuysen.