Beste leden,

Ons 100-jarig jubileum afgelopen jaar is mede een groot succes geworden door de inzet van vrijwilligers van diverse collega verenigingen in Heythuysen. Zij hebben de nodige handjes geleverd, waardoor onze eigen leden aan de goede kant van de bar konden staan ?

Eén van deze collega verenigingen is VV De Kwakkert.

VV De Kwakkert mag ná 2 jaar Corona perikelen eindelijk weer een fysiek Pleinfestijn organiseren en wel op zaterdag 18 februari. Zij zoeken hiervoor vrijwilligers voor diverse taken zoals bardiensten, opbouw-, of afbouwwerkzaamheden.

Nu is het onze beurt om te laten zien dat Heitse bruist van saamhorigheid en handjes terug te leveren!

Daarom doen wij een beroep op al onze leden om je aan te melden als vrijwilliger tijdens het Pleinfestijn. Aanmelden kan tot uiterlijk 16 januari bij Bas Backus of Danny Hanssen.

We zijn op zoek naar minimaal 7 vrijwilligers, dat zou met ons ledenbestand makkelijk moeten lukken toch?!?
Uiteraard zullen alle vrijwilligers op gepaste wijze worden bedankt.

Steun De Kwakkert en geef je op!