Mocht je dit seizoen nog niet aan je plichtstelling voor SV Heitse Clubwerk hebben voldaan, dan is het wellicht interessant om je in te schrijven voor een van de vrijwilligerstaken bij de eerste editie van het Hoera Sports & Fun Festijn op zaterdag 3 juni aanstaande. De taken zijn inmiddels ook zichtbaar in Voetbal.nl.

Je kunt je ook inschrijven in duo’s, want bij 2 van de 3 taken hebben we steeds 2 personen nodig. Om welke taken gaat het precies? Hieronder een korte uitleg:

Ochtendprogramma

1. Bemannen spel/challenge (inclusief opbouwen Stormbaan XXL en Wipeout)

We verwachten je om 7.30 uur om meteen mee te helpen de grote stormbaan en de wipeout op te bouwen. Vanaf ca. 09.00 uur krijg je een briefing over het ochtendprogramma, waarna je rond 09.45 uur aan een challenge/spel wordt gekoppeld. Vanaf 10.30 uur start het circuit en krijg je steeds nieuwe groepen kinderen langs je challenge/spel. Dit duurt tot circa 12.30 uur.

Wij zorgen voor een lekker ontbijt (vanaf 07.30 uur) en een lunch.

• Van 07.30-12.30 uur
  • Totaal benodigd: 8 x 2 personen

2. Begeleiden groep ca. 15-20 kinderen

We verwachten je om 08.30 uur voor de briefing, waarna je wordt gekoppeld aan een groep kinderen die gedurende de ochtend het circuit met challenges en spellen gaat aflopen. Dit duurt tot circa 12.30 uur, waarna de kinderen gaan lunchen. Je begeleidt je groep ook nog tijdens de lunch (en krijgt uiteraard zelf ook wat te eten!). Rond 13.30 uur ben je klaar.

• Van 08.30-13.30 uur
  • Totaal benodigd: 8 x 2 personen

Middagprogramma

1. Supervisie clinic/workshop (inclusief afbreken Stormbaan XXL en Wipeout)

We verwachten je om 13.00 uur voor de briefing, waarna je wordt gekoppeld aan een clinic/workshop. Jij bent verantwoordelijk voor de goede gang van zaken tijdens de clinic, kijkt of alle kinderen op tijd aanwezig zijn en heet ze welkom. Je zorgt ervoor dat de kinderen aan het einde van de clinic weten wat ze erna moeten gaan doen en wijst ze indien nodig de weg. Je stempelt hun dagkaart af als bewijs dat ze hebben deelgenomen aan de clinic.

Vanaf ca. 17.00 uur help je mee met het afbreken van de Stormbaan XXL en de Wipeout. Rond 18.00 uur ben je klaar.

• Van 13.00-18.00 uur
  • Totaal benodigd: 8 personen