De veteranen hebben uit het inhaalduel tegen Sportclub Leeuwen 35+1 ongelukkig en onverdiend met 1-0 verloren. Na de 1-0 achterstand waren er voldoende kansen om te scoren. Maar liefst viermaal werd het houtwerk geraakt. Alleen al aanvaller Antwan Stakenborg trof tweemaal de paal en een keer de lat. Antwan was zeker niet meer gewend om i.p.v te keepen in de spits te staan. Op doel werd good old Eric Prinssen van stal gehaald. Na een absentie van ruim 3 jaren stond Eric weer zijn mannetje.
De overige seniorenteams waren vrij.

De JO17-1 speelde thuis de bekerwedstrijd tegen 1e klasser MBC’13. In de eerste helft speelde de JO17-1 een puike wedstrijd en stond bij de rust verdiend met 2-1 voor dankzij treffers van Sil Backus en Jan Daamen (rechtstreeks vanuit een corner). In het tweede bedrijf kon men helaas deze voorsprong niet vasthouden en werd er uiteindelijk met 5-2 verloren.
De JO15-1 bereikte na een 3-1 thuiszege tegen SHH JO15-2 de derde bekerronde. Kyan Rooswinkel, Mats Corbeij en Martijn Mom scoorden. Deze wedstrijd werd overschaduwd door de zware blessure van Kyan Rooswinkel. We wensen Kyan heel veel sterkte en beterschap toe.
De JO13-1 won ook haar tweede wedstrijd in de fase 2. Thuis werd Reuver JO13-1 met 4-0 verslagen. Lars Stakenborg en Daan Konickx scoorden beiden tweemaal.
Het meisjesteam verloor thuis met 5-1 van Maarheeze JO12-2. Isis Peeters zette de MO12-1 nog op voorsprong, maar de gasten bleken gaandeweg de match toch iets sterker te zijn.
De JO11-1 speelde thuis in een spannende wedstrijd met 2-2 tegen Budel JO11-1 gelijk. Givanny Knoops was tweemaal trefzeker.
De JO10-1 leed een 9-3 uitnederlaag tegen Eindse Boys JO10-1. In het eerste kwart kon de JO10-1 het nog bijbenen (1-1), maar daarna was de thuisclub de betere ploeg. Dinand Bergmans (2x) en Wessel van Rooijen (1x) troffen doel.
De JO9-1 behaalde haar eerste competitiezege van het seizoen. In Kelpen werd DFO’20 JO9-2 met maar liefst 14-1 verslagen. De doelpuntenmakers waren Ties Schreurs (4x), Pim Gerits (4x), nieuwe aanwinst Daniel Zeray (3x), Sven Geerards (2x) en Milo Wijen (1x).
De JO8-1 versloeg thuis knap VV HEBES JO8-1 met 4-3 door treffers Raf Ceelen (2x), Sten Reuvers (1x) en Stijn Mattheeuwse (1x).

G-VOETBAL
Het tweede G-team zegevierde thuis met 2-0 over RKMSV G1. Ferry Manders maakte een doelpunt en er was een own goal. Al met al een prima overwinning voor de Heythuysenaren.
Het derde G-team verloor thuis de derby tegen FC Oda G3 met 11-5. De treffers kwamen op naam van Stephan de Jong (2x), Jeroen van Ophoven (1x), Stijn Devos (1x) en Mohamed Ourrana (1x).
Het jeugd G-team speelde wedstrijdjes op veld van FC Oda. Wederom lieten de Heitser voetballers weer de nodige staaltjes voetbal zien.