Jurgen Geurts wordt het volgend seizoen 2022-2023 onze nieuwe hoofdtrainer.
Jurgen is zeker geen onbekende voor onze vereniging.
Van 2003 t/m 2009 was Jurgen Geurts jeugdtrainer bij onze club. In december 2003 werd hij met de B1 herbstmeister. In het seizoen 2007-2008 zorgde Jurgen voor het grootste succes in de geschiedenis van het Heitser jeugdvoetbal. De A1 promoveerde via de nacompetitie naar de hoofdklasse.
Vanaf het seizoen 2009-2010 was Jurgen Geurts al eens 3 seizoenen onze hoofdtrainer. In zijn eerste seizoen promoveerde Heythuysen 1 via een krankzinnige nacompetitie naar de 4e klasse. In het seizoen erop bereikte ons standaardteam de nacompetitie voor promotie naar de derde klasse. Na een zinderende tweeluik tegen OVCS 1 werd Heythuysen na het nemen van strafschoppen uitgeschakeld.
In de laatste tien jaar was Jurgen werkzaam bij RKVB, RKAVC, FC Maasgouw en laatste vijf jaren bij buur Leveroy.
En het volgend seizoen is Jurgen Geurts weer terug op het oude nest.
We wensen alvast Jurgen Geurts voor het komend seizoen 2022-2023 veel succes.