Steeds meer verenigingen hebben moeite om vrijwilligers te vinden voor het invullen van de verenigingstaken. Hierdoor komt steeds meer werk op minder schouders terecht. Ook S.V. Heythuysen kampt met dit probleem. Op dit moment is met name de kantinebezetting een urgent probleem, maar ook op enkele andere plekken binnen de club komen wij handjes te kort. En dit gaat in de toekomst alleen maar toenemen indien wij hier geen structurele oplossing voor vinden.

Onze club bestaat dit jaar 100 jaar en is al die jaren een club geweest die gedraaid wordt dóór de leden vóór de leden. Dat willen we graag zo houden. Op dit moment is een werkgroep in de vereniging bezig om te kijken hoe we in de toekomst onze vereniging op alle fronten draaiende kunnen blijven houden. We hebben hier al ideeën over, maar willen deze in een vroegtijdig stadium spiegelen aan onze leden en ouders van jeugdleden.

Wij roepen je op om naar een van de 3 geplande spiegel-sessies te komen en met ons samen in een uurtje het gesprek aan te gaan over de uitdagingen waar SV Heythuysen voor staat. Doe je mee?

Wij vragen een uur van je tijd en hopen op je komst.

Dit zijn de datums:

• Sessie 1: dinsdag 22 maart
  • Sessie 2: dinsdag 29 maart
  • Sessie 3: woensdag 30 maart

Aanvang: 19.30 uur – kantine

Vooraf aanmelden hoeft niet, maar wordt wel op prijs gesteld. Dat kan via onderstaande button.
Voor koffie en vlaai wordt gezorgd.

Werkgroep Toekomstig vrijwilligersbeleid S.V. Heythuysen