Heythuysen 1 heeft de tweede bekerwedstrijd uit tegen vijfde klasser Linne 1 onnodig met 3-2 verloren. De opstelling was op een vijftal plaatsen gewijzigd. In het doel stond goalie Jurre Bongaerts van het derde doordat Jasper Bergervoet niet beschikbaar was. Jurre Bongaerts keepte een verdienstelijke match. Op het kunstgrasveld in Linne waren de eerste kansen van Heitse. Jan Daamen was een paar keer dichtbij de openingstreffer. Nadat de thuisploeg een keer de lat raakte, kwam men via een rake kopbal uit een corner op een 1-0 voorsprong. Philippe Wetzels had in de eerste helft nog een reuzekans op de gelijkmaker, maar de bal vloog nipt naast het doel. In de tweede helft startte Linne beter. Na ruim een kwartier werd de voorsprong verdubbeld een fraaie lob,2-0. Heitse gaf zich echter nog niet gewonnen. Er werd twee keer gewisseld. Wouter Bergervoet en Daan Engelen kwamen ten tonele. Lenn Frenken scoorde met een fraaie treffer de anschlusstreffer, 2-1 en Daan Engelen was het eindstation van een razendsnelle Heitser aanval en tikte de gelijkmaker binnen, 2-2. Helaas viel niet veel later de 3-2 voor de thuisclub. Een verdwaalde voorzet viel in het doel. Ondanks nog verwoedde pogingen bleef het bij een onnodige 3-2 nederlaag. De volgende week, op kermiszondag, volgt de laatste bekermatch thuis tegen derde klasser FC Maasgouw.

Jurre Bongaerts, Damien Korsten, Idse Prumpeler, Lars van Hinsberg, Max Menting (Peek Habets), Siem Schreurs, Noud Corbeij, Martijn Vrenken, Philippe Wetzels (Wouter Bergervoet), Lenn Frenken en Jan Daamen (Daan Engelen).

Linne 1-0 (30e minuut), 2-0 Linne (62e minuut), 2-1 Lenn Frenken (66e minuut), 2-2 Daan Engelen (77e minuut) en 3-2 Linne (81e minuut).

Scheidsrechter: van Ophoven.
Man of the match: Idse Prumpeler.

Andere wedstrijd in bekerpoule Heitse 1:
Brevendia 1 – FC Maasgouw 1   4-1

Stand bekerpoule Heitse 1:
1e  Brevendia 2-6 (7-2)
2e  FC Maasgouw 2-3 (5-4)
3e  Linne 2-3 (3-6)
4e  Heythuysen 2-0 (3-6)

Heythuysen 2 heeft de tweede bekerwedstrijd thuis met 2-0 van DFO’20 2 verloren. De eindstand was al bij de rust bereikt. Wegens vakantie van Coen Beijnsberger stond Rick Vrenken onder de lat. Rick deed dit zeer verdienstelijk. Second had ook enkele prima kansen om te scoren. In de eerste helft trof captain Joey Kluskens de paal. In het tweede bedrijf had Kjelle Zegveld een uitgelezen kans, maar het leer vloog nipt naast het doel.

De JO19-1 speelde de eerste wedstrijd van fase 1 thuis tegen DESM JO19-1. Het werd onder de bezielende leiding van de nieuwe coach Sander Hovens een klinkende 6-0 overwinning. Al in de eerste minuut was het raak dankzij een treffer van Tuur Verkoulen. In de tweede helft werd het verschil definitief gemaakt door doelpunten van Kyan Rooswinkel (2x), Tuur Verkoulen (1x), Wessel van Rooijen (1x) en Stan Hovens (1x).
De JO17-1 versloeg uit eenvoudig RKSVN JO17-1 met 4-0. Voor het prima spelend Heitse scoorden Noah Coolen (2x), Jorn v.d. Ven (1x) en Lars Stakenborg (1x).
De JO15-1 behaalde uit tegen FC Oda JO15-2 de eerste zege. Het werd uiteindelijk 3-2 voor de Heythuysenaren. Willem Verlinden (2x) en de nieuwe aanwinst Nout Vallen (1x) waren trefzeker.
Het meisjesteam verloor thuis na een doelpuntrijke match met 6-4 van SHH MO15-1. Een gelijkspel had er zeker ingezeten. Isis Peeters scoorde viermaal.
De JO14-1 zegevierde uit met 6-1 over Neerkandia JO14-1. De goalscoorders waren Vinn Nelissen (2x), Stan van horne (2x), Stan Putjens (1x) en Jayden van Berlo (1x). Al met al een prima resultaat voor invallende coach Bas Verlinden.
De JO13-1 speelde ook de tweede wedstrijd gelijk. Thuis werd het 1-1 tegen SV ST Lottum/GFC’35 JO13-1. De gelijkmaker van Daniel Zeray viel in de laatste minuut.
De JO12-1 won thuis met maar liefst 14-0 van Crescentia JO12-1. De eerste acht goals van de match kwamen op naam van Tim Respen, waarvan dus twee hattricks. De overige doelpunten werden door Milo Wijen (2x), Cas Saelmans (1x), Fabienne Niessen (1x), Ebrahim Hashimi (1x) gemaakt. Verder was er nog een own goal.
De JO11-1 leed een 3-1 thuisnederlaag tegen ST Helenaveen/Griendtsveen JO11-1. Tuur Meewis was succesvol.
De JO11-2 boekte de tweede overwinning. Uit werd SV Laar JO11-3 met 5-1 verslagen. Ties Schreurs (3x), Jan Glabik (1x) en Oscar Mousa (1x) deden het net van de tegenstander trillen.
De JO10-1 won ook haar tweede match. In Kelpen werd er tegen DFO’20 JO10-2 met 12-0 gewonnen door treffers van Luuk Lodewijks (5x), Sam Lodewijks (5x), Stef Frenken (1x) en Tren Geenen (1x).
De JO9-1 versloeg thuis FC RIA JO9-1 met 8-2. Guus Geukemeijer (3x), Angesom Zeray (2x), Joost Niessen (2x) en Bram Bergh (1x) scoorden. Dit betekende de tweede winst voor de JO9-1.
De JO9-2 zegevierde thuis met 9-2 over SV Laar JO9-4 dankzij doelpunten van Morris Marima (3x), Thomas van Horne (2x), Vic Schroen (2x), Jinte Boonen (1x) en Sjuul Hebben (1x).
De JO8-1 won de uitderby tegen RKVB JO8-1 overtuigend met 9-1. De doelpuntenmakers waren Siem Boonen (4x), Mavix Franssen (2x), Jan Mohamad (1x), Dilan Hensen (1x) en Mike Scheepers (1x).
De mini’s speelden wedstrijdjes in Leveroy. De twee teams van Heitse lieten het taltrijk opgekomen publiek weer genieten van het mooie voetbalspel.