Als je teammanager van een team bent, dient de vereniging jou ook daadwerkelijk als Teammanager in de ledenadministratie te registreren. Pas dan heb je in de app alle rechten die je nodig hebt om je rol als Teammanager uit te kunnen voeren.

De vraag is allereerst: ben je zelf ook lid van de vereniging? Zo ja, dan kan de vereniging jou als persoon in de ledenadministratie teammanager maken van het team van je kind. Ben je zelf geen lid van de vereniging? Dan dient de vereniging jou als bondslid in de administratie van de club te registreren. Want alleen als bondslid kun je de rol Teammanager krijgen zodat jij het nodige in de app kunt doen.

Bel in beide gevallen dus altijd even naar de club om bovengenoemde met ze af te stemmen. Zodra de club jou als Teammanager aan het team heeft toegevoegd, kun jij alles als Teammanager in de app doen.