Bestuur
Taakverdeling bestuur
Het nieuwe bestuur heeft op donderdag 5 september tijdens haar eerste vergadering van bestuurstaken als volgt verdeeld:
Peter Kanders – Penningmeester
Peter heeft de volgende commissies onder zijn hoede: Financieel beheer en Kantinebeheer. De ledenadministratie is overgeheveld naar de secretaris.
Ivo Franssen – Secretaris
Ivo neemt de rol van secretaris over, waaronder vanaf nu ook de commissie ledenadministratie valt. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor PR&Communicatie. Zo goed als mogelijk zal Ivo ook de rol van voorzitter zoveel als mogelijk waarnemen.
Hen Kanders – Bestuurslid
Hen zal de verantwoordelijkheid voor de commissies Accommodatiebeheer en Materiaalbeheer overnemen van Luuk Deckers. Tevens is hij eindverantwoordelijk voor de commissie Sponsoring.
Luuk Deckers – Bestuurslid
Luuk gaat zich volledig richten op de commissie Activiteiten.
Vacature – Bestuurslid
Bestuurslid is verantwoordelijk voor Voetbal-technische zaken en zal hierbij ondersteund worden door Lau Kanders. Tevens neemt het bestuurslid de bestuursverantwoordelijkheid voor het G-voetbal op zich.
Samengevat
Naam | Functie | Verantwoordelijkheid |
---|---|---|
Peter Kanders | Penningmeester | Financieel beheer, kantinebeheer |
Ivo Franssen | Secretaris | Ledenadministratie, PR & communicatie, waarnemend voorzitter |
Hen Kanders | Bestuurslid | Accommodatiebeheer, materiaalbeheer, sponsoring |
Luuk Deckers | Bestuurslid | Activiteiten |
Florus van der Wal | Bestuurslid | Voetbaltechnische zaken, G-voetbal |