Allereerst een hele dikke merci! Een dikke merci voor iedereen die afgelopen zaterdag aanwezig was bij het fantastische Jubileumfeest in de Bombardon. Dankzij jullie is het een onvergetelijke avond geworden, S.V. Heitse waerdig!

Een avond met vele bijzondere momenten. Om te beginnen was er bij binnenkomst een uitgebreide foto-expositie met foto’s uit de rijke voetbalhistorie van onze vereniging. Het werd een feest der herkenning. Met dank aan Heemkundevereniging Heitse.

Vervolgens was er de huldiging van de jubilarissen. Na 2 jaar corona-perikelen konden deze kanjers eindelijk in het zonnetje gezet worden. We noemen ze hier graag nog eens:

25 jaar lid: Mitchel Snijkers, Guus van Dalen, Nick Meerts, Etienne Tielen

40 jaar lid: John Moors

50 jaar lid: Thijs Luijten

60 jaar lid: Ger Gubbels

70 jaar lid: Lei Hendriks en Harrie van der Kop

Ereleden

Een heel bijzonder moment en een grote verrassing was het benoemen van een viertal leden tot erelid van onze vereniging. Met een mooie toespraak en een heuse oorkonde werden zij benoemd tot erelid.

Proficiat:

• Wim Reijnen
  • Hubert Beek
  • Peter Kanders
  • Harrie van der Kop

Vanwege zijn ziekbed kon Harrie van der Kop er helaas niet bijzijn. Wel had het bestuur en enkele leden Harrie een week eerder bezocht bij De Kreppel. De uitreiking van het erelidmaatschap aan Harrie is op film vastgelegd en werd aan alle aanwezigen getoond. Het was muisstil en je kon een speld horen vallen. Een bijzonder mooi en ontroerend moment.

Deze kersverse ereleden voegen zich nu toe aan het gezelschap van eerder benoemde ereleden. Naast de aanwezige Lei Hendriks en Frits Colbers zijn dat Frits ‘Nao veure’ Timmermans, Jan Oijen, Lambert Beek en Jo Lenders.

Het bestuur had in het diepste geheim nog een verrassing voorbereid. Een fantastisch mooi vitrinepaneel met alle ereleden. Het krijgt een prominente plek in ons mooie clublokaal.

Ereleden S.V. Heythuysen

Documentaire

Een ander hoogtepunt was de première van de documentaire ‘100 jaar voetbal in Heythuysen’. In de grote zaal werd een trailer van deze 45 minuten durende documentaire getoond, waarna de volledige documentaire te zien was in de Spiegelzaal van de Bombardon. Het trok vele kijkers.

Deze documentaire is inmiddels ook via onze website te bekijken. Een groot dankjewel aan allen die meegewerkt hebben aan deze documentaire, zowel binnen als buiten de vereniging. Een stukje Heitser geschiedenis.

Reportage ML5

Lokale omroep ML5 was aanwezig voor het maken van een reportage. Daarbij werden enkele aanwezigen geïnterviewd. Bekijk de reportage onderstaand.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacy Policy.
Ik Accepteer

Geniet nog even opnieuw

Bekijk de uitgebreide fotoreportage en geniet nog even opnieuw van deze mooi avond. De foto’s zijn gemaakt door Alexis Franssen.

Op naar het Feestweekend 11 en 12 juni

Uiteraard hebben we nu allemaal (nog meer) de smaak te pakken. En er staan nog heel wat Jubileumactiviteiten op stapel. Op vrijdag 20 mei spelen vele oud-spelers onderling Reüniewedstrijden tijdens ‘The Return of the Legends’. Met aansluitend een gezellige derde helft.

Het vormt allemaal de opmaat naar het ultieme feestweekend. Op zaterdag 11 en zondag 12 juni is er een uitgebreid feestprogramma met o.a.:

• Jubileum mini-voetbaltoernooi voor vriendenteams, bedrijven, buurten, etc.;
  • Spektakel feestavond met een keur aan artiesten;
  • Special 4 You-party voor het G-voetbal met diverse artiesten;
  • Voetbal-spellenmiddag voor de jeugd.

Bekijk het volledige programma op deze website.