Heythuysen 1 heeft de eerste bekerwedstrijd uit tegen DESM 1 met 2-0 verloren. In een matige wedstrijd was de ruststand nog 0-0. In de beginfase kreeg Daan Engelen een uitgelezen kans, maar hij schoot over het doel. Verdedigend stond het goed, maar aanvallend was Heitse te gehaast en derhalve onnauwkeurig. In het tweede bedrijf scoorde de thuisclub tweemaal. Hier kon Heitse weinig tegenover zetten. Alleen invaller Jente Voermans was dichtbij een treffer, naar hij miste. Al met al geen prettige comeback voor coach Jurgen Geurts. Op kermiszondag speelt Heythuysen 1 thuis tegen buur Leveroy 1, welke vandaag thuis met 5-0 van Merefeldia 1 verloor. Voor coach Jurgen Geurts een weerzien met zijn vorige club.
Coen Beijnsberger, Ruben Mols (Tom Peperkamp), Rick Nelissen, Thijs van Montfort, Sjoerd v.d. Heuvel (Damien Korsten), Lenn Frenken, Martijn Vrenken, Siem Schreurs, Daan Engelen, Maikel Nieskens (Jeroen Vrenken) en Bart Drenth (Jente Voermans).

Heythuysen 2 begon de bekersessie uitstekend door uit eenvoudig met 5-0 van het een klasse hoger spelende Roggel 2 te winnen. Een prima start voor de nieuwe leider van het second Rens Seunis. Voor het oppermachtige Heitse scoorden Wouter Bergervoet (2x), Bart Drenth (1x), Joey Kluskens (1x) en Gachik Towmasjan (1x).

Heythuysen 3 kon in haar eerste bekerwedstrijd thuis een helft prima partij bieden tegen SHH 4. Na een doelpuntloze eerste helft werd er alsnog ruim met 7-0 verloren. In het doel zagen we good old Eric Prinssen welke ondanks een serie tegentreffers een prima partij keepte. Verder maakte Paul Suntjens naar 5 jaar absentie zijn comeback.

Heythuysen 4 leed een 4-2 bekerverlies uit tegen FC Maasgouw 4. Voor de Heythuysenaren scoorden captain Luuk Buysrogge en Rim Vrenken.

Voor de jeugd van mini’s t/m JO13-2 was afgelopen zaterdag de openingsdag. De teams werden een voor een uit de catacomben geroepen en daarna werd er flink getraind. Ook werd er nog door ieder team op de snelheidsmeter geschoten. Al met al een prima begin van het seizoen.

De JO15-1, JO13-1, MO13-1, JO11-1 en JO9-1 speelden in het weekend een toernooi bij RKVB.
De JO13-1 behaalde een uitstekende 1e plaats.