S.V. Heythuysen heeft samen met Sportspeciaalzaak Verheggen Mode en sportkledingproducent STANNO de handen in elkaar geslagen. Het resultaat is een unieke samenwerking waar jij als lid van S.V. Heythuysen nu van kunt profiteren.

Verheggen Mode logoJij hebt nu de mogelijkheid om S.V. Heythuysen sportkleding online te bestellen in de speciale leden-webshop van STANNO. Natuurlijk mét het trotse logo van onze vereniging. De sportkleding wordt snel geleverd bij de lokale sportspeciaalzaak Verheggen Mode. Hier wordt de bedrukking op vakkundige wijze aangebracht. Vervolgens krijg jij een berichtje dat je nieuwe sportoutfit klaar ligt.

Door de samenwerking ontvangt de vereniging bovendien een percentage van de omzet van de webshop.

Deze samenwerking sluit aan op het kledingbeleid van de vereniging. Dat is vastgesteld tijdens de Algemene Ledenvergadering van 25 september 2020 en is opgenomen in het Huishoudelijk Reglement. In het reglement zijn niet alleen de clubkleuren vastgelegd maar ook de rechten en plichten van spelers en teams rond het gebruik van sportkleding.

Verheggen Mode aanwezig tijdens de Openingsdag 4 september

Zaterdag 4 september vindt de aftrap van het nieuwe jubileumseizoen plaats. Tijdens deze gezellige dag zal Theo Verheggen van Verheggen Mode aanwezig zijn om uitleg te geven over de webshop. Uiteraard kun je dan ook gelijktijdig je outfit bestellen.

Meer weten over het kledingbeleid? Kijk dan op de speciale pagina over kledingbeleid.