Zoals ongetwijfeld bekend neemt onze vereniging deel aan de AH Heerschap Voetbalplaatjesactie. Plaatjes van jezelf en andere SV Heythuysen-toppers zijn vanaf 12 september 2022 verkrijgbaar bij AH Heerschap.

Inmiddels hebben er diverse fotosessies plaatsgevonden waarbij een groot aantal leden zijn gefotografeerd door Belinda Keulen.

Toestemming gebruik foto

Om van jouw foto zo’n fraai plaatje te maken voor deze actie hebben we wel toestemming van jou of van je ouders nodig om een aantal persoonlijke gegevens te mogen gebruiken. Zonder toestemming kan jouw plaatje niet gedrukt worden. En dat zou jammer zijn, dus laat deze kans niet voorbij gaan!

Daarom vragen we je nu alvast hiervoor je toestemming te verlenen. Overigens worden al je gegevens na afloop van de actie verwijderd en heb je in de aanloop naar de spaaractie het recht om deze te laten verwijderen (als de plaatjes al gedrukt zijn, kan dit niet meer teruggedraaid worden).

Gemakkelijk online toestemming geven

Toestemming geef je gemakkelijk online en kost je maar 1 minuut tijd! Klik op onderstaande button en volg de instructies.

Je kunt nog tot en met 4 juli toestemming geven. Daarna is het helaas pindakaas!