Onze vereniging maakt zich sterk voor een veilige en vertrouwde sportomgeving. Voor jong én oud.

Daar hoort ook bij dat de vereniging beschikt over een vertrouwenscontactpersoon. Het is dan ook fijn om te kunnen melden dat onze vereniging vanaf nu beschikt over een onafhankelijke vertrouwenscontactpersoon. Bij deze contactpersoon kun je terecht als je vragen hebt of te maken hebt met o.a. pesten, machtsmisbruik, grensoverschrijdend gedrag en nog veel meer zaken.

Onze vertrouwenscontactpersoon is Thea van Bruggen-Tellers.

Wil je meer weten over Thea of voor welke onderwerpen je bij haar terecht kunt? Of wil je een vertrouwensmelding indienen?

Kijk dan voor meer informatie op de pagina vertrouwenscontactpersoon.

De samenwerking met een onafhankelijke vertrouwenscontactpersoon past ook naadloos binnen de doelstellingen van het Centrum Veilige Sport Nederland.

Wil je meer weten over dit platform, bezoek dan de website Centrum Veilige Sport Nederland.